سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دل های خاشعان شیفته توست، و راه های راغبانْ به سوی تو، هموار . [امام سجّاد علیه السلام ـ در زیارت امین اللّه ـ]
 
پنج شنبه 98 خرداد 23 , ساعت 5:21 عصر

مدیریت تماس‌های تلفنی با دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

منبع : ایسنا همان‌طور که می‌دانید در دفاتر، شرکت‌ها و اماکن تجاری حجم تماس‌های تلفنی، با تماس‌های خانگی متفاوت است و با وجود کارمندان زیاد مدیریت تماس‌ها کار سختی به نظر می‌رسد. به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، حتماً شما هم در هنگام تماس با شرکت‌ها، با تلفن گویایی که داخلی‌های مختلف را معرفی

همان‌طور که می‌دانید در دفاتر، شرکت‌ها و اماکن تجاری حجم تماس‌های تلفنی، با تماس‌های خانگی متفاوت است و با وجود کارمندان زیاد مدیریت تماس‌ها کار سختی به نظر می‌رسد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایده‌آل گستر، حتماً شما هم در هنگام تماس با شرکت‌ها، با تلفن گویایی که داخلی‌های مختلف را معرفی می‌کند، مواجه شده‌اید. این قابلیت از طریق دستگاه سانترال قابل بهره‌برداری است، علاوه بر این قابلیت مدیریت آسان تماس‌های تلفنی مهم‌ترین قابلیت دستگاه سانترال است. شاید شما هم‌اسم سانترال پاناسونیک 824 را شنیده باشید که یکی از پرفروش‌ترین دستگاه‌های ایران است که در اکثر دفاتر کوچک تا متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سانترال دستگاهی مخابراتی است که خطوط شهری را در خود جمع‌آوری می‌کند و تعداد بیشتری داخلی ارائه می‌دهد تا همه کارمندان بتوانند از تلفن استفاده کنند. از طریق دستگاه سانترال می‌توانید هزینه‌ها را تا حد زیادی کاهش دهید و با هزینه‌ای اندک و تهیه چند خط تلفن شهری، برای همه کارمندان خط تلفن راه‌اندازی کنید. علاوه بر این، با وجود اعمال محدودیت برای هر داخلی می‌توانید هزینه قبوض تلفن خود را نیز کاهش دهید.

در ادامه قصد داریم دو مدل دستگاه از پرفروش‌ترین سانترال‌های برند پاناسونیک را معرفی کنیم:

دستگاه سانترال پاناسونیک KX-NS500

سانترال پاناسونیک NS500 دستگاه سانترال تحت شبکه این برند است. این دستگاه به‌صورت دیفالت دارای 6 خط شهری، 16 داخلی آنالوگ و 2 داخلی دیجیتال (قابل ارتقا تا 4 داخلی به‌صورت DXDP) است. امکان دیزای دو کانال و قابلیت نمایش کالرآیدی برای همین تعداد خط شهری به‌صورت پیش‌فرض روی دستگاه وجود دارد. حداکثر تعداد داخلی‌های این دستگاه تا 288 کاربر (160 داخلی با DXDP و 128 داخلی SIP و IP) است و اگر نیاز شما بیش از این تعداد است باید به سراغ دستگاه‌های با ظرفیت بالاتر پاناسونیک بروید. این دستگاه توسط کارت KX-NS5130 به سه کابین KX-NS520 متصل می‌شود تا به حداکثر ظرفیت خود برسد.

با استفاده از این دستگاه شما می‌توانید تنوع بالایی از داخلی‌ها شامل داخلی‌های آنالوگ، دیجیتال، SIP و داخلی‌های بیسیم دکت را در مجموعه خود راه‌اندازی کنید. به دلیل وجود همین تنوع داخلی‌ها، کلیه تلفن‌های پاناسونیک مانند تلفن‌های آنالوگ مانند KX-T7705 یا KX-TS880، تلفن‌های هایبرید مانند KX-T7730، تلفن‌های دیجیتال مانند KX-T7665 یا KX-DT546، تلفن‌های تحت شبکه سری NT مانند KX-NT346 و تلفن‌های sip مانند UT-248 و تلفن‌های دکت نظیر KX-TCA364 در این دستگاه پشتیبانی می‌شود. پشتیبانی از تکنولوژی VOIP به شما اجازه می‌دهد با سایر شعبات و دفاتر خود در هر نقطه از جهان بدون پرداخت هزینه تلفن و با استفاده از شبکه IP، ارتباط داشته باشید.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ